دانلود آهنگ جدید ساسی به نام استاد با کیفیت 128

گویند گویند گویند که روزی مهر یه دلبری به دل یکی افتاد
ای کاش نمی افتاد
گویند که هرشب توویِ دستش یه پیاله با من آن نیست
اصاً عین خیالش چرا استاد آخه چه کاریه استاد
گویند که کشته مرده میداد
تار مژگونشو من، من به قربونشو ای وای
افتاد افتاد افتاد به دلم مهر تو ای کاش نمی افتاد نمی افتاد
اسفند و دی و خرداد و مرداد

اهنگ استاد ساسی

که همش مهمونی آخه چه کاریه استاد استــاد
دلا دلا دلا دلا استاد
چرا چرا چرا چرا
گویم گویم گویم که سودای تو دارد این دلم
آخ این دلم وای استاد
موهای افشون داره آره چشمای افسون داره استاد
بس عجب وای عجب یاری عجب دلبر و دلداری
ولی باما که نداره کاری نه پیغومی نه دیداری
تو که شیدایی و استادی کیلید قلبم و داری

اهنگ استاد

افتاد افتاد افتاد به دلم مهر تو ای کاش نمی افتاد نمی افتاد
اسفند و دی و خرداد و مرداد
که همش مهمونی آخه چه کاریه استاد استــاد
دلا دلا دلا دلا استاد
چرا چرا چرا چرا
دلم چند وقته که رد داده
ببین دسته کی افتاده اونم همه جوره استاد و ای وای وای
بر به هر حال دل و ببین قد و بالاشو
وای دلم بازم افتاده توو این دام تو استاد
دلم که رد داده
ببین دسته کی افتاده اونم همه جوره استاد و وای وای
بر به هر حال دل و ببین قد و بالاشو
وای دلم بازم افتاده توو این دام تو استاد

 

نحوه دانلود آهنگ ساسی استاد با کیفیت بالا

  • کلیک روی سه نقطه سمت راست پلیر و کلیک بر روی گزینه دانلود 
  • برای روی اینجا کلیک کنید

 


دانلود آهنگ جدید