دانلود اهنگ جدید تتلو به نام رفتنت

♫♫

رفتنت ، مثلِ یه کابوسه

رفت تنت ، تو بغلِ یکی دیگه

کردنت ، یه بازیچه

و حالا وِل کردَنِت

رو بدنت عطرِ نامحرمه

ازت ، خاطره دارن همه

دیگه ، قلبِ تو دور از منه

دیگه ، شده مَصرف تنت

رو مغزمه حتی راه رفتنت

مثِ گُل بودی قبلنا

اهنگ رفتنت

چقد پژمرده ای امروز

آخه بی معرفت تو واسه من پُر بودی از معنا

مگه چی شد توو این یک روز

چقد خُل بودی قبلنا

ولی حالا چه دلگیری

آخه بی معرفت من واسه تو پُر بودم از رویا

مگه چی شد داری میری

چقد غمگینه رفتارات


 

اهنگ رفتنت تتلو

چقد غم داره این دوری

چقد غریبه ام باهات

عجب همراه من بودی

عجب همراه مغروری

چقد غریبه ام باهات

عجب همراه من بودی

عجب همراه مغروری

یه لیوان بده به من

یه لیوان بریز زمین

یدونه دیگه بزن

تو که ، از بچگی زدی

یه نگاه بندا به من

یه نگاه بندا به رو به رو

یه نگاه بندا به زندگیت که ، اجباره مو به مو

من کلا شب بیدار

صبح بلند شم چیکار

اهنگ رفتنت

دور پُر از در دیوار

هِی چایی آب خنک ، بعد سیگار

من مخم تعطیلات

رفت تنت وسطِ تفریحات

انقده مات و کدر شدی که هرچی تاس میریزی بد میاد

انرژی منفی ، سق سیاه

خوش گذشت ، زت زیاد 
خوش گذشت ، زت زیاد 
♫♫

نحوه دانلود آهنگ رفتنت تتلو

  • کلیک روی سه نقطه سمت راست پلیر و کلیک بر روی گزینه دانلود 
  • برای روی اینجا کلیک کنید

 

 


دانلود آهنگ جدید