دانلود اهنگ های جدید ایرانی و خارجی از وب سایت بزرگ نامبر موزیک

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود فیلم The Pursuit of Happyness 2006

در جستجوی خوشبختی

 2006

انگلیسی

آمریکا

 بیوگرافی درام

 Will Smith Jaden Smith Thandie Newton Dan Castellaneta

 Gabriele Muccino

داستان فیلم در جستجوی خوشبختی

در جستجوی خوشبختی یا در جستجوی شادمانی، فیلمی درام و زندگینامه‌ای به کارگردانی گابریل موچینو است. داستان فیلم بر اساس بی‌خانمانی حدوداً یک‌سالهٔ کریس گاردنر است که ویل اسمیت نقش وی را بازی می‌کند. اوایل دهه 1980. «کریس گاردنر» به سرش می زند تا کاری را در بورس نیویورک امتحان کند که در آن جا فقط یکی در بین بیست نفر می تواند روی داشتن شغلی تمام وقت با دستمزدی خوب حساب کند. حتی وقتی همسرش به خاطر این انتخاب او را ترک می کند و اوضاع بدتر و بدتر می شود کریس به اتفاق پسرش دو دستی به رؤیایش می چسبد…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود سریال Breaking Bad

بریکینگ بد

 2008

انگلیسی

آمریکا

 جنایی هیجان انگیز

 Anna Gunn Aaron Paul Bryan Cranston

 Vince Gilligan

داستان سریال بریکینگ بد

بریکینگ بد مجموعه‌ای تلوزیونی است که در ژانر جنایی و در 5 فصل برای شبکه AMC آمریکا از سال 2008 تا 2013 ساخته شد. این سریال به سرعت به یکی از تحسین شده ترین سریالهای تاریخ تبدیل شد بطوریکه از سایت‌های معتبری همچون IMDb امتیاز 9.5 از 10 و Metacritic امتیاز 99 از 100 (برای فصل پنجم) را کسب کرده است. این موفقیت ها به قدری ادامه یافت که با عنوان «ارزشمندترین سریال تاریخ» در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. قسمت آخر سریال Felina با تماشای همزمان 10.28 میلیون نفر در سراسر آمریکا تبدیل به پرتماشاگرترین برنامه‌ی تاریخ تلوزیون کابلی آمریکا شد. برخی از منتقدان قسمت 14 از فصل پنجم سریال Ozymandias را بهترین قسمت پخش شده در تاریخ تلویزیون می‌دانند. این قسمت از سایت IMDB امتیاز 10 از 10 را گرفته است.

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم Five Hundred Days Of Summer 2009

500 روز سامر

 2009

انگلیسی

آمریکا

 درام رمانتیک کمدی

 Joseph Gordon-Levitt Zooey Deschanel Chloë Grace Moretz Clark Gregg

 Marc Webb‎

داستان فیلم 500 روز سامر

پانصد روز سامر ، فیلمی اجتماعی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی مارک وب می‌باشد. داستان این فیلم درباره‌ی یک نویسنده‌ی نامه‌های احساسی و کارت تبریک به نام تام می‌باشد که خودش تا به حال به کسی درباره‌ی احساساتش نامه‌ای نداده است ، اما به زودی با شخص رویاهایش به نام سامر ملاقات می‌کند و اکنون برای رسیدن به او شروع به تلاش می‌کند و…

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم Taken 2008

ربوده شده

 2008

انگلیسی

آمریکا

 اکشن هیجان انگیز

 Liam Neeson Famke Janssen Maggie Grace Xander Berkeley

 Pierre Morel

ربوده شده

برایان میلز ، یک مامور سابق ، بعد از بازنشستگی همراه چندتن از دوستانش به عنوان محافظ ، مشغول به کار می شود. اما زمانی که درمی یابد فرزندش که به پاریس سفر کرده ، توسط گروهی خلافکار ربوده شده است ، برای نجات فرزندش به اروپا می رود و…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم Transformers 2007

تبدیل شوندگان 1

 2007

انگلیسی

آمریکا

 اکشن ماجراجویی

 Shia LaBeouf Megan Fox John Turturro Tyrese Gibson

 Michael Bay

تبدیل شوندگان 1

«سام» یک دانش آموز است که پدرش به مناسبت فارغ التحصیلی ، برایش یک اتومبیل دست دوم خریده است. سام از این موضوع بسیار خوشحال است ، اما در ادامه متوجه می شود اتومبیل او در واقع یک روبات تغییر شکل دهنده است که به یک گونه از روبات های فرازمینی به نام «اتوبوت ها» تعلق دارد و…

این فیلم کاندیدای ۳ اسکار (کاندیدای اسکار بهترین جلوه‌های ویژه-کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا-کاندیدای اسکار بهترین صداگذاری) در سال ۲۰۰۸ شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم 2008 The Dark Knight

شوالیه ی تاریکی

 

 2008

انگلیسی

 اکشن جنگی درام

 Christian Bale Michael Caine Heath Ledger Gary Oldman

 Christopher Nolan

 

داستان فیلم شوالیه ی تاریکی

بتمن به کمک سرگرد جیم گوردون و دادستان جدید هاروی دنت، شهر را از وجود آخرین خانواده‌های تبهکاری پاک می کند. همکاری این سه نفر ظاهرا موثر واقع میشود، اما طولی نمی کشد که خود را در مقابل هرج و مرج های یک تبهکار نو پا بنام جوکر، عاجز می‌بینند

نولان برای داستان فیلم از داستان اولین کمیک بوک با حضور جوکر که در سال ۱۹۴۰ منتشر شد، رمان تصویری جوک مرگبار و سری کمیک بوک‌های هالووین طولانی الهام گرفت. لقب شوالیه تاریکی اولین بار توسط بیل فینگر در کتاب بتمن (شماره ۱) برای بتمن به کار رفته‌است. فیلم شوالیه تاریکی به‌طور عمده در شیکاگو تصویر برداری شده و بقیه مکان‌های این فیلم چند شهر دیگر در آمریکا، بریتانیا و هنگ کنگ است. نولان برای تصویر برداری چند سکانس فیلم از دوربین‌های آی مکس استفاده کرد؛ از جمله سکانس اولین حضور جوکر در فیلم. در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸، چند ماه پس از ایفای نقش در فیلم شوالیه تاریکی و شش ماه قبل از اکران عمومی فیلم، هیث لجر به علت مسمومیت بر اثر استفاده از چند دارو با هم درگذشت. این رویداد باعث بیشتر شدن توجه رسانه‌ها به این فیلم شد.
شوالیه تاریکی در ۱۶ ژوئیه ۲۰۰۸ در استرالیا، ۱۸ ژوئیه ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی و ۲۴ ژوئیه ۲۰۰۸ در بریتانیا اکران شد و نظرات بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی و یکی از بهترین فیلم‌های دهه ۲۰۰۰ میلادی شناخته شد.
همچنین این فیلم موفق شد چندین رکورد گیشه‌ای را جابه‌جا نماید و هم‌اکنون دوازدهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ سینما است.
شوالیه تاریکی نامزد دریافت ۸ جایزه اسکار شد که از این بین، جایزه بهترین تدوین صدا و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای هیت لجر را دریافت کرد.

موسیقی

هانس زیمر و جیمز نیوتن هاوارد که در بتمن آغاز می‌کند نیز مسئولیت ساخت موسیقی را بر عهده داشتند با دعوت نولان به پروژه پیوستند. درست مثل قسمت قبل هاوارد برای سکانس‌های اکشن موسیقی ساخت و زیمر هم بر روی بخش‌های درام تمرکز کرده بود. در اواسط فیلمبرداری زیمر یک آی پاد به نولان تحویل داد که شامل ده ساعت موسیقی ساخته شده برای فیلم بود.زیمر در قطعه نه دقیقه‌ای “چرا انقدر جدی؟” که برای شخصیت جوکر نوشته شده بود فقط از دو نت استفاده کرد. زمانی که خبر مرگ هیث لجر به گوش زیمر رسید او به این فکر افتاد که موسیقی ساخته شده برای او را تغییر دهد اما بعد به این نتیجه رسید که نباید احساسی شود و زهر بازی لجر را بگیرد. آلبوم موسیقی شوالیه تاریکی با استقبال بالایی همراه بود.

این فیلم ۵۳۴٬۸۵۸٬۴۴۴ دلار در آمریکای شمالی و ۴۶۹٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در بقیه کشورها و در مجموع ۱٬۰۰۴٬۵۵۸٬۴۴۴ دلار فروش در گیشه داشت. شوالیه تاریکی چهارمین فیلم در تاریخ است که فروشش از مرز یک میلیارد دلار می‌گذرد و همچنین پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۰۸ میلادی می‌باشد. هم‌اکنون این فیلم سی و ششمین فیلم پرفروش در تاریخ جهان است. فروش ۱۹۹٫۷ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکران، این فیلم را از این نظر، در رتبه ۲۸ام در تمام تاریخ قرار داده‌است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم Tropic Thunder 2008

تندر استوایی

 

 2008

انگلیسی

آمریکا

 اکشن جنگی کمدی

 Ben Stiller Robert Downey, Jr. Jack Black Jay Baruchel

 Ben Stiller

تندر استوایی

داستان فیلم تندر استوایی

تندر استوایی یا تندر گرمسیری، فیلمی در ژانر هجو به کارگردانی بن استیلر است. رابرت داونی جونیور، بن استیلر، جک بلک، متیو مک کانهی، تام کروز، جیسون بیتمن و توبی مگوایر از ستارگان فیلم هستند. بعد از وقوع اتفاق‌هایی غیر منتظره، گروهی از بازیگران یک فیلم جنگی پرهزینه، اجبارآ تبدیل به سربازهایی می شوند که تا قبل نقشش را بازی می کردند…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی

دانلود فیلم های پربازدید سایت

کنستانین

کنستانین
کنستانتین فیلمی در ژانر اکشن، فانتزی و ترسناک به کارگردانی فرانسیس لارنس  و به عنوان اولبن فیلم او است. باززیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند عبارت اند از: کیانو ریوز، ریچل وایس، شایا لباف، تیلدا سوینتین.
داستان فیلم بدین گونه است که: بعد از وارد شدن در یک سری از ماجراها کنستانتین در می یابد که شیاطین میخواهند وارد دنیای انسان ها شوند و او تصمیم میگیرد جلوی آن ها را بگیرد.


در جست و جوی خوشبختی

 

درجستجوی خوشبختی
در جستجوی خوشبختی فیلمی در ژانر درام و بیوگرافی به کارگردانی گابریل موچینو است و محصول سال 2006 است . بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند عبارت اند از: ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، دن کستلانتا و میشل کروزیک. این فیلم بر اساس زندگی کریس واگنر ساخته شده است.
داستان فیلم زندگی مردی را روایت می کند که تمام تلاشش را می گند تا به هدفی که در زندگی اش دارد برسد که در این را با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

حیثیت
 

حیثیت
حیثیت فیلمی در ژانر درام و رازآلود به کارگردانی کریستوفر نولان است. این فیلم محصول سال 2006 است . فیلمنامه این فیلم توسط کرستوفر نولان و با کمک برادرش نوشته شد. 
داستان فیلم درباره ی دو شعبده باز به نام های رابرت انجی و آلفرد بوردن در قرن 19 و در شهر لندن است. با توجه به رقابتی که بین این دو شعبده باز وجود دارد این دو دست به کارهایی می زنند که نتایج غم انگیزباری را در پی دارد.
بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند عبارت اند از: هیو جکمن، کریستین بیل، مایکل کین، اسکارلت جوهانسون و ربکا هال.
هنگامی که این فیلم منتشر اشد با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد و موفق شد در بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه نامزد دو جایزه ی اکار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی