دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام هنوزم با کیفیت بالا

Download New Music Amir Tataloo - Hanoozam

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

متن آهنگ امیر تتلو به نام هنوزم

هنوزم با غَمِت خونِ دِلَم ، تاریکه خونه

هنوزم ما دوتا یه چیزى انگار ، بینِمونه

هنوزم نیستى ابریه هوا ، تیره و تاره

هنوزم این شبا بوى تو داره گریه داره گریه داره

هنو داغونِ قلبَم و غمِ رفتنِ تو واسَم عذابه

هنوزم حالِ من بى تو خرابه و خرابه و خرابه

هنوز صداى پاهات توى این خونه ، میپیچه

هنوزم مغزِ من هنگه و سَرَم گیجه گیجه گیجه گیجه

 

 

هنوزم ، واسه من ، بهترین هدیه‌ى طبیعتى تو

هنوزم ، دِلَم میخواد اون ، لباى لعنتى تو

هنوزم ، زیباترین ، دخترِ توى این شهرى تو

هنوزم ، نفهمیدم ، چرا باهام قهرى تو

هنوزم ، واسه من ، بهترین هدیه‌ى طبیعتى تو

هنوزم ، دِلَم میخواد اون ، لباى لعنتى تو

هنوزم ، بهترین ، پسرِ توى این شهرى تو

هنوزم ، نفهمیدم ، چرا باهام قهرى تو

 

 

هنو هرجا که میرَم ، یه گوشه تنها میشینم

هنو هرجایى بى من ، تاثیرِشو میبینم

هنو ، هر کى که میشناسَتِتو ، تحویل میگیرم

هنو ، اگه بِهِم بِگَن واقعاً رفتى ، میمیرم

منم ، هرجا که میرَم ، یه گوشه تنها میشینم

هنو هرجایى بى من ، تاثیرِشو میبینم

هنو هر کى که میشناسَتِتو ، تحویل میگیرم

هنو ، اگه بِهِم بِگَن واقعاً رفتى ، میمیرم

 

 

هنو بداخلاقى چیه ؟؟ نَسَخِ من شدى باز ؟؟

تو هم مِثِه من ، رفتارِت مِثِه اَلکُلیاس ؟؟

هنو سگى ؟!؟ دِلِت تنگ شده لَش ، تو بغلِ من کنى ناز ؟!؟

هنو باورِته ، اون حرفا که پُشتِ من بود

من موندمو عربده‌هاى پُشتِ فَرمون

وِلِش کن ، بیخودى تَلخِش نکنم ، بریم ، سَرِ بحثاى خوشِ خَندون

اون مجسمه که دادى که یه فرشته‌ى خُل بود

اونو جا گذاشتم ، همونجا پیشِ گُلدون

اون سیگار ، بَهمَنامَم هَمَشونو وَردار

یا بِکِش یا بِدِه بِرِه کفشامَم بذار انبار

اون حوله سفیده ، که مالِ حموم بود

یا تو لباس چِرکاس یا افتاده همون رو

اون شِیخُ الشُیوخه ، که تو عودا خَفَن بود

کنارِ تى ویه که شُدِش زیرِ دستَم خورد

جورابامو یادم رفت ، اون سِت خوشگله

بالاى کُمده تنها ، با یه مُشت گِلِه

مِسواکَمو بنداز ، تو سطلِ آشغالى

روى اون مبله هم ، دیگه ساکِ باشگاه نى

نهارَم نمیخوام ، من اَصَن رژیمَم

من همونى که شیکم خالى میرفته جیمَم

من اَصَن دیوونه وحشى من اَصَن یه دیوَم

من اَصَن عاملِ بدبختیه این رژیمم

 

 

هنوزم ، واسه من ، بهترین هدیه‌ى طبیعتى تو

هنوزم ، دِلَم میخواد اون ، لباى لعنتى تو

هنوزم ، بهترین ، پسرِ توى این شهرى تو

هنوزم ، نفهمیدم ، چرا باهام قهرى تو

 

 

من از هفته‌ى پیش دوباره ، افتادم به یادِت

فکر نمیکنم کِسى مِثِه من ، اِنقد بخوادِت

من دو سه روزه شدید دوباره ، خوابِتو میبینم

هَمَش تصویرِ تو رو به رومه ، هر جا میشینم

منم به یادِ تو بعضى شبا بدجورى گِریَم میگیره

منم مِثِه خودِت قلبَم از این ، دِلتنگى سیره

منم بى تو برام این خونه دیگه مِثِه یه زندونه سرده

نمیخوام عشقِ من با کُلِّ اون ، تِهرون بگرده

 

 

هنو هرجا که میرَم ، یه گوشه تنها میشینم

هنو هرجایى بى من ، تاثیرِشو ، میبینم

هنو ، هر کى که میشناسَتِتو ، تحویل میگیرم

هنو ، اگه بِهِم بِگَن واقعاً رفتى ، میمیرم

منم ، هرجا که میرَم ، یه گوشه تنها میشینم

هنو هرجایى بى من ، تاثیرِشو میبینم

هنو هر کى که میشناسَتِتو ، تحویل میگیرم

هنو ، اگه بِهِم بِگَن واقعاً رفتى ، میمیرم

 

 

هنوزم ، واسه من ، بهترین هدیه‌ى طبیعتى تو

هنوزم ، دِلَم میخواد اون ، لباى لعنتى تو

هنوزم ، زیباترین ، دخترِ توى این شهرى تو

هنوزم ، نفهمیدم ، چرا باهام قهرى

هنوزم ، واسه من ، بهترین هدیه‌ى طبیعتى تو

هنوزم ، دِلَم میخواد اون ، لباى لعنتى تو

هنوزم ، بهترین ، پسرِ توى این شهرى تو

هنوزم ، نفهمیدم ، چرا باهام قهرى تو

 

 

هنو پیجِتو اِستوریاتو ، چِک میکنم یواشکى

بدون یه دیوونه اینجاست ، که هنوز براش تَکى

پَخشه همه وسایلِت اینجا ، هنوز روحِت تومه

هنو هرشب بدونِ تو فقط ، یه شبِ بى‌روحه شومه

هنوزم ، بهترین ، پسرِ توى این شهرى تو

 

 

 

 

 

http://epicmusic.blog.ir/post/hanoozam